neděle 6. listopadu 2011

Power Plate

Ahoj všichni,


už je to pěkná doba, co jsem tu byla naposledy, ten čas fakt letí ...!!! Je toho moc, co člověk musí stihnout a ještě víc, co nestíhá. A právě proto jsem se rozhodla, že co určitě nesmím a nebudu zanedbávat a vymlouvat se na to, že nemám čas, je cvičení ... Proto bych Vám teď velmi ráda představila v současné chvíli svého nejlepšího kámoše - úžasný stroj Power Plate!!! Proč úžasný??? Můžu okamžitě bez rozmýšlení napsat hned několik důvodů:
1. Cvičení trvá pouhých 30min
2. Cvičení je velmi intenzivní a vydatné, vydá za hoďku a půl v posilovně :-)
3. Efekt se dostavuje opravdu brzy, zpevnění těla je znatelné a naopak celulitida mizí!
4. Posilují se hluboké - vnitřní svaly. Proto mě taky prvních pár lekcí bolelo tělo tak, jak jsem to nikdy nezažila!
5. Cvičíte si pěkně v klidu svým tempem.


Z tohoto cvičení jsem tak strašně nadšená, že bych nejradši chodila cvičit každý den. Jenže to nejde, taky se musím věnovat Kryštůfkovi :-)


A co vy, znáte stroj Power Plate nebo s ním máte nějaké zkušenosti? Zajímá mě, jestli je mé nadšení všeobecně sdíleno :-)

Mějte se moc pěkně!!!
Jitka
 



 



2 komentáře:

  1. Maš veľmi pekný blog, takže odomňa jednoznačný FOLLOW! ;-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, s tím zkušenost bohužel nemám, já jsem na klasický body styling:-) Moc se mi líbí tvůj blog a těším se na další příspěvky:-)
    A když budeš mít čas nebo náladu, tak prosím mrkni na můj blog, follow nebo milý komentář vždycky potěší :-) M.
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat